دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1397 - 12:04

کمیته مدل ورزش‌های هوایی راه‌اندازی شد

کمیته مدل زیر نظر انجمن ورزش‌های هوایی فدراسیون انجمن‌های ورزشی راه‌اندازی شد.
کد خبر : 304425

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، انجمن ورزش‌های هوایی جمهوری اسلامی ایران با توجه به اینکه رشته ورزشی مدل از رشته‌های زیرمجموعه ورزش‌های هوایی به شمار می‌رود، کمیته این رشته ورزش را راه‌اندازی کرد تا علاقه‌مندان فعالیت رسمی خود را دنبال کنند.


انجمن ورزش‌های هوایی ایران تنها متولی رسمی و قانونی نظارت بر امور اجرایی ورزش‌های هوایی و رشته‌های زیرگروه مربوطه در سطح کشور، بر آن شد تا برای نظم‌بخشی، ساماندهی، نظارت همه‌جانبه بر فعالیت‌های مخاطبان و همچنین هدفمند کردن عملکرد این رشته، نسبت به راه‌اندازی کمیته مدل در کنار سایر کمیته‌های زیر پوشش خود، اقدام کند.


بنا بر همین اصل و مطابق حکم صادره از سوی آقای محمود رشیدی، نایب رئیس انجمن ورزش‌های هوایی، مقرر شد، حمید ریحانی، نماینده رسمی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های هوایی FAI در جمهوری اسلامی ایران و رئیس کانون هوانوردی ایران به عنوان مسئول کمیته مدل منصوب شوند.


در حکم انتصاب حمید ریحانی آمده است:


جناب آقای حمید ریحانی


به موجب این ابلاغ جناب‌عالی به عنوان مسئول کمیته مدل (رادیوکنترل هوایی) منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجارت ارزنده جناب‌عالی و به‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد در انجام امور محوله موفق باشید.


محمود رشیدی
نایب رئیس انجمن ورزش‌های هوایی


لازم به ذکر است رشته‌های ورزشی که زیر پوشش کمیته مدل فعالیت می‌کنند عبارت‌اند از: هواپیما، هلی‌کوپتر و پهپاد یا درون (Drone) و زیرشاخه‌های مربوطه که همگی به گروه رادیوکنترل‌های هوایی یا پروازی نیز معروف هستند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته