دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1397 - 20:50
با حضور رئیس دانشگاه تهران؛

جلسه شورای سیاست‌گذاری آیین نودانشجویان سال ۹۷ دانشگاه تهران برگزار شد

جلسه شورای سیاست‌گذاری آیین نودانشجویان سال ۹۷ با حضور رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر : 303943

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، با تاکید بر لزوم آمادگی تمامی واحدهای دانشگاه برای برگزاری آیین نودانشجویان، گفت: باید به گونه‌ای عمل شود که دانشجویان عزیزی که برای اولین بار به دانشگاه وارد می‌شوند، خاطره‌ای خوش و لذت‌بخش از این حضور را در ذهن خود ثبت کنند و این خاطره خوب در تمامی عمر با آن‌ها باقی بماند.


رئیس دانشگاه تهران با اشاره به هم‌زمانی این آیین با مراحل ثبت نام نودانشجویان، افزود: امیدوارم با نظمی که همه ساله مورد توجه بوده، امسال نیز کمترین دغدغه برای نودانشجویان و خانواده‌های محترم آن‌ها به وجود آید و خصوصاً بتوانیم نگرانی‌های این عزیزان را از مراحل مختلف اداری روز اول، به حداقل برسانیم.


نیلی احمدآبادی بر اهمیت حضور به موقع نودانشجویان در کلاس‌های درس تاکید کرد و افزود: همه اقدامات باید در راستای آن باشد که نودانشجویان در زمان مقرر در کلاس‌های درس خود حاضر شده و کار آموزش آنان آغاز شود.


پیش از سخنان رئیس دانشگاه، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس ستاد برگزاری آیین نودانشجویان دانشگاه، گزارشی از روند اقدامات انجام شده برای برگزاری این مراسم ارائه کرد و در ادامه اعضای این شورا نقطه نظرات خود را درباره جنبه‌های مختلف این مراسم عنوان کردند.


گفتنی است، آیین نودانشجویان دانشگاه تهران همه ساله با حضور دانشجویان جدید دوره کارشناسی به صورت متمرکز در این دانشگاه برگزار می‌شود. در این مراسم همچنین از دانشجویان رتبه برتر آزمون سراسری پذیرفته شده در دانشگاه تهران تقدیر به عمل می‌آید.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته