دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1397 - 14:18
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان عنوان کرد؛

پاسداشت اندیشه‌های والا در روز خبرنگار

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان روز خبرنگار را روز پاسداشت اندیشه‌های والایی دانست که متعهّدانه در راه اعتلای فرهنگ ایران اسلامی کوشیدند و قلم را چون سلاحی در سنگر آگاه‌سازی جامعه در برابر شبیخون امواج پرحجم رسانه‌های دشمن به کار گرفتند.
کد خبر : 302421

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد خبرگزاری آنا، دکتر حمیدرضا خدایی با صدور پیامی فرارسیدن روز «خبرنگار» را به راویان خبر و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.


در این پیام آمده است؛


روز خبرنگار روز انسانهایی است که در کمال حریّت و آزادگی تا پای جان می‌کوشند؛ رسالت انبیاء را در رساندن ندای حق و حقیقت عملی سازند و جامعه را از گزند غفلت و تغافل نگاه دارند.


روز خبرنگار، روز پاسداشت اندیشه‌های والایی است که متعهّدانه در راه اعتلای فرهنگ ایران اسلامی کوشیدند و قلم را چون سلاحی در سنگر آگاه‌سازی جامعه در برابر شبیخون امواج پرحجم رسانه‌های دشمن به کار گرفتند و با پرتوافشانی شعور و دانایی، تیرگی‌های تحریف فرهنگی و مسخ ارزش‌های اعتقادی را زدودند.


وی در این پیام یادآور شده است که روز خبرنگار برای بزرگداشت خاطره و یاد شهید صارمی و پاسداشت مقام و منزلت خبرنگار، بیانگر اهمّیت و جایگاه رفیع جریان اطلاع‌رسانی در کشور و قدردانی از خدمات و زحمات جامعه خبرنگاران کوشا و مسؤلیّت‌پذیر است.


با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی میهن اسلامی، فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را بر جامعه‌ متعهّد خبرنگاران و روزنامه‌نگاران پرتلاش و سخت‌کوش تبریک و تهنیت می‌گویم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته