دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1397 - 14:12
حمیدرضا خدایی:

تولید علم در دانشگاه آزاد اهمیت ویژه ای دارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: با حرکت دانشگاه آزاد به سمت دانشگاه نسل دوم تولید علم در این دانشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر : 345909
IMG_0140.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گلپایگان، حمیدرضا خدایی عصر دیروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: از دهه هشتاد، با تصویب پست معاونت پژوهشی برای واحدهای دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه نسل دوم حرکت کرد.


سرپرست واحد گلپایگان تأکید‌کرد: علم و آگاهیکه تولید ثروت کند مطلوب است و باید دانشگاه را از مرحله پژوهش محور خارج و به دانشگاه کارآفرین تبدیل کرد.


در ادامه مراسم منوچهر عظمتی مدیر مرکز رشد مراکز دانشگاهی گلپایگان، نیز بابیان تاریخچه مراکز رشد و ارائه مطالبی به‌صورت پاورپوینت، گفت: مراکز رشد بر اساس مدل دانش‌بنیان راه‌اندازی می‌شود و برای تشویق جهت راه‌اندازی آنها تسهیلات ویژه مالی و همچنین معافیت مالیاتی در نظر گرفته‌شده است.


 میثم فراست نیز به‌عنوان کارآفرین برتر حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی در این مراسم بابیان اینکه چگونه کارآفرین شویم، گفت: کارآفرینی، فرآیند شروع یک تجارت یا سازمان برای سودآوری یا تأمین نیازهای اجتماعی است که ممکن است با جستجو در مورد سخت ترین‌کاری که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند، شروع شود یا یک مدل تجارت را توسعه دهد.


انتهای پیام/4117


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته