دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1397 - 18:16
در راستای گسترش ارتباطات علمی بین‌المللی صورت گرفت؛

دیدارسفرای جمهوری اسلامی ایران در غنا و قرقیزستان با رئیس دانشگاه الزهرا(س)

گسترش تعاملات علمی بین‌ المللی دانشگاه الزهرا (س)، در دیدار رئیس دانشگاه الزهرا(س) و سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای غنا و قرقیزستان مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 302136

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه الزهرا(س)، مهناز ملا نظری در دیدار با سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای غنا و قرقیزستان، با ارائه گزارشی، امکانات و توانایی‌ها و قابلیت‌های دانشگاه الزهرا (س) در زمینه‌های مختلف را بیان کرد.


وی همچنین با اشاره به ظرفیت و توانایی‌های مرکز آزفای این دانشگاه در آموزش زبان فارسی، امکان آموزش به صورت حضوری و مجازی در این مرکز را مورد تاکید قرار داد.


دراین دیدار حجت الله جوانی معاون مدیر بین الملل دانشگاه الزهرا (س) قابلیت های حوزه بین‌الملل این دانشگاه را مطرح و از فعالیت‌های جاری آن گزارشی ارائه و زمینه های همکاری در حوزه‌های مختلف را برشمرد.


علی مجتبی روزبهانی سفیر ایران در قرقیزستان نیز به معرفی زمینه‌های فرهنگی و سوابق تاریخی ایران و قرقیزستان پرداخته و از لزوم انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی با توجه به ظرفیت‌های موجود دراین کشور سخن گفت.


همچنین نصرت‌ الله مالکی سفیر ایران در غنا درخصوص ظرفیت‌های موجود علمی و امکان تبادل های بین‌المللی در کشور غنا توضیحاتی ارائه کرد.


در پایان این نشست مقرر شد که با افزایش ارتباط با سفارتخانه‌های ایران در غنا و قرقیزستان بتوان برای انجام تعاملات علمی و ایجاد همکاری‌های بین‌المللی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی این دو کشور اقدام کرد.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه الزهرا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته