دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای سیاستگذاری سما استان آذربایجان شرقی :

اجرای موافقت‌نامه با سما از ملاک‌های ارزیابی واحدهای دانشگاهی است

دبیر شورای سیاستگذاری سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: اجرای خوب موافقت‌نامه‌های منعقدشده با سما به عنوان یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد واحدهای دانشگاهی استان محسوب می‌شود.
کد خبر : 296795

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، محمد نریمانی‌راد در نخستین جلسه دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجلاس سراسری معاونان سما کشور در اردبیل و با برشمردن مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در آن گفت: در این راستا نیروی انسانی همه مراکز سما در استان ساماندهی خواهد شد و تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در راس امور قرار گیرد.


وی اظهار کرد: افتتاح مرکز تخصصی تربیت معلم در سازمان سما در دستور کار قرار گرفته و مجموعه سما تبریز نخستین مجموعه سمایی در کل کشور است که در این راستا اعلام آمادگی کرده است.


معاون امور سما واحد تبریز بر برندسازی مجموعه سما تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات انجام یافته در این خصوص شناسایی، جذب و عقد قرارداد با بهترین دبیران در استان است.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری به اولویت قرار دادن مسائل فرهنگی بویژه اشاعه فرهنگ دینی در فضای مجازی تاکید دارند.


حجت الاسلام امیر ابراهیم‌زاده افزود: جوانان امروز آینده سازان این مرز و بوم هستند و رعایت اصل تکریم و احترام متقابل در برخورد با آنها بسیار ضروری است.


ابراهیم زاده با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه سما استان ابراز امیدواری کرد که سما دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بتواند با ارتقای علمی در زمینه دینی هم پیشرفت کند.


نخستین جلسه دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی با روسای آموزشکده ها و مسئولان سما استان در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان سما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته