دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما آذربایجان شرقی خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز تربیت معلم تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سما تبریز

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی از راه‌اندازی نخستین مرکز تربیت معلم تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سما واحد تبریز خبر داد.
کد خبر : 296350

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد نریمانی راد در سومین جلسه معاونت سما تبریز که با حضور مدیران مدارس و مسئولان در محل دبیرخانه شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی برگزار شد، برنامه‌های آتی در حوزه مدارس را یادآور شد و با توجه به اهمیت تبلیغات در دنیای امروز و علاوه بر شمردن انواع تبلیغات بر برندسازی مجموعه سما تاکید کرد.


نریمانی‌راد از انعقاد چندین تفاهم‌نامه جذب دانش آموز با دانشگاه‌ها و مجامع علمی و ارگان‌های مختلف استان خبر داد و خواستار حضور فعال همه عوامل مدرسه در جریان ثبت‌نام شد.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی با توجه به سلسله اقدامات انجام یافته از سوی معاونت سما تبریز در جذب دبیران نمونه استانی برای تدریس در مدارس سما و ادامه این روند، خواستار انتخاب دبیران ایده‌آل و بنام بر اساس توجه به شایستگی‌های فردی در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان و ارتقای سطح آموزشی در مدارس سما شد.


وی با توجه به اجلاس سراسری معاونان سما کشور در اردبیل خواستار تقویت بین اعضای هیات علمی و استفاده حداکثری از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تقویت جایگاه سما شد.


در حاشیه این مراسم حکم انتصاب اسمعیل عابدی به عنوان مدیر دبستان پسرانه 2 سما تبریز قرائت و به وی ابلاغ شد و مدیران مدارس و مسئولان حوزه معاونت سما تبریز با ارائه گزارش مختصر از فعالیت‌های انجام گرفته به بیان نظرات خود در حوزه مدارس پرداختند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته