دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1397 - 09:39

برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری تخصصی رشته نانوفناوری پزشکی

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری تخصصی رشته نانوفناوری پزشکی سال تحصیلی 98-1397 در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 296269

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر ابراهیم بلالی گفت: با پذیرفته شدگانی که حدنصاب نمره کتبی آزمون دکتری تخصصی سال تحصیلی 98-1397 دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرده‌اند، مصاحبه صورت گرفت. این آزمون مطابق قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نماینده دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی وزارت بهداشت، مدیرکل توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و تعدادی از استادان مطرح حوزه نانوتکنولوژی در محل دانشکده پزشکی برگزار شد.


بلالی بیان کرد: «با تکیه بر نانوتکنولوژی پزشکی می‌توان افزونبر غلبه بر مشکلاتی نظیر درمان بیماری‌های صعب‌‌العلاج و یا امکان تشخیص و درمان سریعتر و دقیقتر و در برخی موارد با هزینه کمتر، با استفاده از روشهای جدید یا جایگزین، کیفیت زندگی انسان را بهبود بخشید. باتوجه به تحولات سریع و شگرفی که نانوتکنولوژی در حوزه علوم و فنون ایجاد کرده است، تربیت نیروهای آموزش دیده و متخصص در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، خدمات، صنعت و تولید ضروری است. بخش اعظم مراکز مهم نانوتکنولوژی در سراسر جهان در چند سال اخیر راه‌اندازی شده است.»



رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: «اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی، این رشته فقط در دایر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران است، این دانشکده قادر است به صورت برنامه ریزی شده و با استفاده از امکانات موجود نرم افزاری و سخت افزاری و بهره گیری از استادان مجرب به سمت اهداف تبیین شده با بهره گیری از دانش نانو اقدام کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته