دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

اکثر لوازم خانگی در منزل ما ایرانی است/ خرید هر کالای خارجی معادل بیکار کردن چند کارگر ایرانی است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: حتی الامکان تا وقتی که کالای مشابه ایرانی آن وجود داشته باشد از کالای خارجی استفاده نمی کنم، اکثر لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسیشویی و اجاق گاز که استفاده می کنم ایرانی است.
کد خبر : 289519

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سیامک مره صدق عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: بهترین حمایت از کالای ایرانی این است که تک تک مردم ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری از کوچکترین کالای زندگی تا کالای بزرگتر وعمده تر را از کالای داخلی تهیه کنند و از خرید کالای خارجی خوداری کنند.


مره صدق در پاسخ به این سوال که در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول ایرانی را خریداری کردید، گفت: حتی الامکان تا وقتی که کالای مشابه ایرانی آن وجود داشته باشد از کالای خارجی استفاده نمی کنم، اکثر لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباس شویی و اجاق گاز که استفاده می کنم ایرانی است.


وی در خصوص معرفی یک کالای ایرانی خوب به مردم گفت: تمامی کالاهای ایرانی که ما در منزل در حوزه لوازم خانگی استفاده می کنیم از انواع خارجی کیفیت کمتری ندارد.


وی افزود: مردم و خانواده های ایرانی باید به این نتیجه برسند که خرید هر کالای خارجی معادل بیکار کردن چند کارگر ایرانی است.


نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه تولیدکنندگان در حمایت از کالای ایرانی بهبود کیفیت تولیدات است، از طرفی نیز وظیفه دولت تعیین تعرفه گمرکی به نحوی است که از تولیدات داخلی حمایت شود و نظارت دقیقتر بر مرزها و مبادی خروجی کشور شود.


منبع: راه دانا


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته