دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1397 - 10:11

حکم رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تمدید شد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس هیات امنای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) با صدور حکمی، رئیس این صندوق را ابقا کرد.
کد خبر : 287480

به گزارش گروه دانشگاه در حکم سورنا ستاری به دکتر نصرت‌اله ضرغام آمده است: با توجه به جایگاه مبانی تحقیق و پژوهش در پیشرفت کشور و لزوم توجه جدی و جهت‌دهی تحقیقاتی به سمت تولید علم، فناوری و تجاری‌سازی و بنا به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم مسئولیت شما را در سمت رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تمدید می‌نمایم.


در بخش دیگری از این حکم آمده است: امیدوارم با توکل به خداوند سبحان و در چارچوب آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی‌الخصوص تحقق مرجعیت علمی و فناوری، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرا دستگاهی و توجه به مزیت‌ها و مقتضیات بومی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مادی و معنوی به پژوهشگران ایرانی اقدام نمائید.


امیدوارم در دوره جدید مسئولیتی جنابعالی، آن صندوق بتواند با بکارگیری نیروهای نخبه جوان در رده‌های مدیریتی و تعامل با مرکز توسعهفناوری‌های راهبردی و ستادهای توسعه فناوری وابسته، نسبت به حمایت از طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با حل مسائل و اولویتهای ملی و پژوهش‌های مرز دانش اهتمام بیشتری داشته باشید.


در انتهای این حکم تصریح شده است: همچنین انتظار می‌رود در تعامل نزدیک با وزارت‌خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گام‌های موثری در ارتقا اثربخشی پژوهش‌های دانشگاهی به ویژه در مقطع دکتری در چارچوب اهداف ملی برداشته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته