دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1397 - 09:49
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

اولین شتاب‌دهنده دیجیتال تخصصی کودکان در ایران رونمایی می‌شود

مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا از رونمایی اولین شتاب دهنده دیجیتال تخصصی کودکان در ایران به نام «سینا» با حضور وزیر علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
کد خبر : 285593

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عباس محمدخانی،‌ با اعلام خبر رونمایی از اولین شتاب‌دهنده دیجیتال تخصصی کودکان در ایران، اظهار کرد: این شتاب‌دهنده به نام سینا بعد از اجرای پایلوت و رفع برخی اشکالات موجود، نهایی شده و طی روزهای آینده، به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.


وی ادامه داد: سینا اولین شتاب‌دهنده دیجیتال تخصصی کودکان در ایران است که بر روی سرویس‌ها و خدمات فناوری اطلاعات با موضوع کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز کرده است.


محمدخانی در خصوص واجدین شرایط حضور در شتاب‌دهنده سینا گفت: تمامی صاحبان ایده و تیم‌های نوپا که دارای محصول دیجیتال در حوزه کودک هستند می‌توانند در این شتاب‌دهنده ثبت نام کنند.


مدیرعامل زیست بوم مجازی درسا همچنین از حضور برخی استارتاپ ها در این شتاب‌دهنده خبر داد و افزود: در حال حاضر شتابدهنده‌های داستان اپ، کافه گیم و رنگینه دانش آموز در این شتاب‌دهنده حضور دارند.


به گفته وی، محمدحسین کاشی، احسان نوری، علیرضا مروج، علیرضا شاه محمدی، نسترن افشم و امیرحسین اسدی از مربیان این شتاب‌دهنده هستند.


محمدخانی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر زیست بوم مجازی درسا، سازمان‌ها و نهادهای مختلفی از جمله سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز رسانه‌های دیجیتال، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز، دانشگاه صنعتی شریف و شتاب‌دهنده ابر زندگی از همراهان این مجموعه هستند.


لازم به ذکر است علاقمندان به حضور در شتاب‌دهنده سینا می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.sinada.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته