دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش:

دانشگاه آزاد اسلامی اعتباری جهانی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش روند رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی را در بسیاری از زمینه‌ها  چشمگیر ارزیابی کرده و گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی دارای اعتباری جهانی بوده که این مایه مباهات ما به عنوان اعضای کوچکی از این خانواده بزرگ است.
کد خبر : 282874

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ابراهیم صباغ در دیدار با تعدادی از استادان و اعضای هیات علمی واحد خاش، حلول ماه مبارک رمضان را که منشأ خیرات و برکات زیادی است تبریک گفته و سی و ششمین سالگرد راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشت.


وی همزمان شدن این سالگرد را با ماه مبارک رضان به فال نیک گرفت و گفت: «دانشگاه آزاد منشأ خیرات و برکات زیادو تحولات علمی فراوانی در این کشور بوده و هست و خوشحالیم که امسال سالروز راه اندازی این دانشگاه با ماه رمضان که خود ماه برکت و رحمت است مقارن شده است.»


صباغ دانشگاه آزاد اسلامی را درختی تنومند دانست که امروز پس از گذشت سی و شش سال از کاشت آن در اقصی نقاط این میهن اسلامی ریشه دوانده است و بسیاری از افراد از ثمرات و برکات آن بهره مند هستند.


وی جایگاه استادان و اعضای هیات علمی را در این خانواده جایگاهی مهم و بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.


در پایان به مناسبت سی و ششمین سالگرد راه اندازی این دانشگاه تندیسی با آرم دانشگاه آزاد اسلامی به استادان و اعضای هیات علمی اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته