دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1394 - 11:46
دکتر علوی فاضل:

دومین جلسه هماهنگی و پایش امور استان‌ها برگزار می‌شود/ گام سوم، اصلاح و به روز رسانی فرآیندهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین جلسه هماهنگی و پایش امور استان‌ها خبر داد و گفت: گام سوم در دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح و به روز رسانی فرآیندهای دانشگاه است.
کد خبر : 28150

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علوی فاضل معاون هماهنگی استان‌ها گفت: دومین جلسه هماهنگی و پایش امور استان‌ها فردا به ریاست دکتر میرزاده و با حضور معاونین دانشگاه، روسای دبیرخانه هیات امنای استانی و روسای واحدها برگزار می‌شود.


رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و افزود: در اولین جلسه برگزارشده مقرر شد تا دبیران و روسای واحدها گزارش‌ها و موارد خواسته‌شده را ظرف مدت یک هفته تهیه کنند که در جلسه فردا این گزارش‌ها دریافت می‌شود.


علوی فاضل ادامه داد: همچنین در این جلسه به سؤالات پیرامون برخی فرآیندها در راستای طرح تجمیع 2 پاسخ داده می‌شود و ریاست دانشگاه نکات لازم را مطرح و معاونین نیز نکاتی را در حوزه مربوطه ارائه خواهند کرد.


وی بابیان اینکه این جلسات کاملاً کاری و دارای خروجی است، گفت: تاکنون استان‌ها همکاری خوبی را داشتند و جلسات بعدی را در راستای بازنگری و به‌روزرسانی فرآیندها برگزار خواهیم کرد.


رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه گام سوم اصلاح و به‌روزرسانی فرآیندهای دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: همان‌طور که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تأکید دارند کلیه امور دانشگاه بر اساس برنامه هدفمند و رشد کیفی دانشگاه است.


علوی فاضل طرح تجمیع را الگوی مدیریتی دانست و افزود: بر اساس ساختار استانی زمانی که ما به استان‌ها اختیار می‌دهیم به همان میزان نیز انتظار اجرای امور راداریم و در این طرح هدف ما مشارکت همه در مدیریت استان‌ها و تحقق الگوی مدیریت مشارکتی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته