دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1393 - 11:02
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهند داشت

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، از همه ملت ایران برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت می‌کند تا این حضور هم برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
کد خبر : 2798

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت یوم الله 22 بهمن آمده است: 36 سال از روزهای سرد زمستانی که با ایمان ملتی غیور و انقلابی به گرمایی همیشگی تبدیل شد، می‌گذرد. ملتی که با اخلاص و از جان گذشتگی با امامشان پیمان بستند و به پا خواستند تا پرده‌های ظلمت و تباهی را بر کناری بزنند. به پا خواستند تا به رهبری حضرت روح‌الله "انقلاب اسلامی ایران" را رقم بزنند. مردی از سلاله رسول مهربانی‌ها و از یاران آخرالزمانی امام عصر(عج) و اینک پرچم این انقلاب الهی در دستان رهبری بی‌بدیل است و ملت سربلند ایران به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دام‌ظله) مسیر پر افتخار آزادگی، ایثار و مقاومت و پیشرفت را باصلابت و اقتدار می‌پیماید، آنگونه که نیرنگ جهانخواران و در رأس آنها شیطان بزرگ "آمریکا" دیگر راه به جایی نمی‌برد. اما آنچه که امروز خار چشم استکبار و زیاده‌خواهان شده است، به فرموده امام راحل عظیم‌الشأن فتح‌الفتوح انقلاب یعنی «تربیت جوانان انقلاب است». جوانانی که به کوری چشم دشمنان و مزدوران آمریکایی فتنه و انحراف، پیوندی ناگسستنی با آرمان‌های امام و شهدا بسته‌اند.


این بیانیه می‌افزاید: نسل سوم انقلاب به تأسی از 36 هزار شهید دانش‌آموز و همکلاسی‌های آسمانی‌شان پرشور و شعورتر از همیشه به یاری حضرت حق پای انقلاب ایستاده‌اند تا پرچم استقلال و آزادی این ملت برای همیشه، در اهتزاز بماند.


اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این‌بار هم چون سال‌های حماسه و خون و مجاهدت و بصیرت و مستحکم‌تر از همیشه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهند داد و به کوری چشم دشمنان و مغرضان و مزدورانی که با اهانت‌ها به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) بر طبل تفرقه و جنگ می‌کوبند پاسدار حریم اسلام ناب خواهند ماند.


نسلی انقلابی که مجاهدت در کسب معارف دین و تحصیل علم را واجب می‌دانند و بر عهدش با امامش خواهد ماند و نمی‌گذارد «انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد».


اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، از همه ملت سربلند ایران برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت می‌کند تا برگ زرین دیگری باشد در کتاب افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته