دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام‌رسان بومی‌ "رینگ" با مدرنترین روشهای رمزنگاری

رقابت شدید میان پیام‌رسانهای بومی برای برطرف‌کردن نیاز کاربران و پاسخگویی به ذائقه مردم، باعث شکل‌گیری برندهایی در این میدان شده که شاید تاکنون نامی از آنها نشنیده باشید؛ رینگ از جمله پلت‌فرمهایی است که میان این رقبا به‌چشم می‌خورد.
کد خبر : 279112

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، نگاهی گذرا به لیست پیام‌رسانهای بومی از زمان تصمیم بر انسداد پیام‌رسانهای خارجی و شکست انحصار آنها بر بازار ارتباطی کشور، گویای این است که رقابتی سنگین میان توسعه‌دهندگان بازار نرم‌افزاری به‌وقوع پیوسته و متخصصان این حوزه که اغلب دارای بیزینسهایی در قامت استارت‌آپ هستند، بروز و ظهور یافته‌اند.


اگر تا دیروز تنها عناوینی از پیام‌رسانهای بومی که مورد حمایت مرکز ملی فضای مجازی قرار گرفته‌اند در میان بود اما با کمی کنکاش متوجه می‌شویم که خارج از این لیست تحت حمایتهای دولتی و حاکمیتی، فعالان دیگری نیز حضور دارند که تلاشهایشان منتج به محصول و ارائه خدمت شده است.


به‌عنوان مثال پیام‌رسان "رینگ" یکی از این موارد است که شمار زیادی از اطلاعات کاربردی، خدمات، بازی و سرگرمی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و با استفاده از این پیام‌رسان می‌توان در بازیهای آن‌لاین با دوستان رقابت کرد و آنها را به‌چالش کشید.


این پیام‌رسان با ارائه پلت‌فرمهای مختلفی همچون اندروید، IOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا همیشه و در هر لحظه به دنیای ارتباطات دسترسی داشته باشند.


در این پیام‌رسان می‌توان به‌صورت دونفره یا گروهی با دایره دوستان چت کرد و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری بومی لذت برد.


ارسال عکس و ویدئو


در این پیام‌رسان نیز مانند اغلب پلت‌فرمها امکان تهیه عکس، فیلم، استیکر و... وجود دارد و به‌عبارتی میان مزیتهای رقابتی تمامی پلت‌فرمها قرار دارد.


تغییر پوسته به‌انتخاب خودتان


مزیت دیگر نهفته در این پیام‌رسان این است که رینگ اجازه می‌دهد پوسته جذاب و دلنشین مورد نظرتان را انتخاب و اعمال کنید و در این راستا، پوسته‌های اختصاصی و جذابی نیز تدارک دیده است تا همه چیز در محیط این پیام‌رسان مطابق میل شما باشد.


ایجاد رمز عبور برای افراد ناشناس


همچنین رینگ اطمینان داده است که کاربران به‌راحتی می‌توانند از مدرنترین روشهای رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به این پیام‌رسان استفاده کنند و از عدم دسترسی دیگران به اطلاعات و مکاتبات خود مطمئن باشند.


این پیام‌رسان متعلق به شرکت فن ایده صبا است که طی یکی دو روز گذشته یکی از روزنامه‌ها عنوان کرد «برند رینگ متعلق به مجموعه‌ صباایده است که مالک آپارات هم به‌شمار می‌آید».


برای نصب پیام‌رسان رینگ می‌توانید از مارکتهای معتبر ایرانی و بین‌المللی نظیر گوگل‌پلی و بازار استفاده کنید.


منبع: تسنیم


انتهای پیام/

برچسب ها: پیام رسان بومی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته