دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1397 - 10:10
پیشکسوت استقلال:

شفر مقابل ذوب‌آهن ترسید

حسن روشن گفت: شفر مقابل ذوب‌آهن ترسو بود و با یک ترکیب دفاعی وارد زمین شد.
کد خبر : 278853

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت و در این بازی که شفر با ترکیب دفاعی وارد زمین شد اما شاگردان قلعه نویی موفق شدند با گلی که در دقایق پایانی از روی ضربه پنالتی به ثمر رساندند با یک گل پیروز میدان باشند.


حسن روشن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی استقلال و ذوب‌آهن گفت: «شفر از روزی که در استقلال مربیگری را شروع کرد در همه بازی‌ها با قدرت و برای برد وارد زمین می‌شد اما متاسفانه در بازی مقابل ذوب‌آهن ترس از گل خوردن باعث شد با یک ترکیب کاملا دفاعی وارد زمین شود. ذوب‌آهن در خانه خودش و در مقابل هوادارانش نیاز به برد داشت و اگر شفر هم کمی ترکیبش را هجومی‌تر می‌چید قطعا می‌توانست دروازه ذوب‌آهن را در ضدحملات باز کند.»


وی افزود: «استقلال قبل از حضور تیام با مهاجمان فعلی بازی می‌کرد و از روزی که تیام به استقلال آمد در بازی‌هایی که حضور ندارد شفر از مهاجمانش استفاده نمی‌کند. اشتباهی که منصوریان در فصل قبل انجام داد را شفر در این فصل تکرار می‌کند. منصوریان در نیم فصل دوم فصل گذشته با استفاده از بازیکنان جوان بهترین نتایج را کسب کرد اما در پایان فصل همه این جوان‌ها را از ترکیب دور کرد و سراغ بازیکنان جدیدی رفت. شفر هم باید حواسش به رفتارهایش باشد و بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کند. شفر اگر بخواهد چنین رفتارهایی داشته باشد قطعا چوبش را خواهد خورد.»


پیشکسوت استقلال در خصوص شانس استقلال برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن در تهران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «هنوز هیچی برای استقلال تمام نشده است. استقلال در تهران می‌تواند با یک برد به مرحله بعد صعود کند اما به شرطی که شفر با ترکیب دفاعی وارد زمین نشود. قلعه نویی مربی بزرگی است و می‌داند که بهترین دفاع حمله است و قطعا در بازی برگشت تیمش را برای گل زدن وارد زمین می‌فرستد با این تفاسیر شفر هم باید با یک ترکیب هجومی وارد زمین شود تا بتواند ذوب‌آهن را در زمین خودش نگه داشته باشد.»


وی در مورد غیبت احتمالی بازیکنانی مانند شجاعیان، تیام و ابراهیمی در بازی برگشت گفت: «شجاعیان به احتمال زیاد به بازی برگشت نخواهد رسید اما حضور ابراهیمی و تیام در ترکیب محتمل‌تر است. شفر نباید غیبت این بازیکنان را بهانه کند و باید در هر صورت در تهران به فکر صعود استقلال باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته