دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1397 - 17:13

اعلام زمان برگزاری مرحله نهایی انتخاب نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان از آغاز مرحله دوم انتخاب خبر داد و بیان کرد: مرحله دوم 23 و 24 اردیبهشت در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 278705

اصغر حصیری، رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: پس از انجام مرحله اول انتخابات، تعدادی از منتخبین اول استان‌ها انصراف و تعدادی نیز پس از مشخص شدن استعلام‌ها برکنار شدند و بر این اساس نفرات دوم استان‌ها جایگزین این افراد شدند و در نهایت 83 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.


وی افزود: مرحله دوم انتخابات به صورت حضوری در اردوگاه شهید باهنر با حضور وزیر آموزش‌و‌پرورش در مورخ 23 و 24 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


رئیس ستاد راهبردی انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: پس از انجام رای‌گیری در نهایت سه نفر شامل 2 نفر به عنوان عضو هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس به صندوق ذخیره فرهنگیان راه پیدا می‌کنند.


وی یادآور شد: کاندیداها در روز انتخابات می‌توانند به سخنرانی و ارائه ایده‌های خود بپردازند که این مساله فرصتی تا سایر افراد با توانایی‌های آنها آشنا شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته