دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1397 - 17:07
کارشناس مهدویت و انتظار تاکید کرد:

ضرورت شناخت امام زمان (عج) در ایام ظهور

جشن بزرگ منتظران ظهور حضرت قائم (عج) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 277145

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان جشن بزرگ منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) با حضور پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.



حجت الاسلام والمسلمین عسگری کارشناس مهدویت و انتظار در این مراسم، کسب معرفت در خصوص امام زمان (عج) را امری مهم و ضروری دانست و به ارائه مطالبی در زمینه فرهنگ مهدویت و وظایف منتظران حضرت پرداخت.



وی از اهمیت ضرورت شناخت امام زمان در تمام برهه ها و بویژه در ایام ظهور سخن گفت و بر معرفت و شناخت امام زمان و هوشیاری در مقابل فرقه های ضاله و انحرافی تاکید کرد.



این کارشناس حوزه مهدویت به آسیب های موجود در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: «اگر مهدویت را نشناخته و بدان معرفت نداشته باشیم، دچار آسیب هایی می شویم که مهمترین آنها، ظهور مدعیان دروغین مهدویت و پذیرش کورکورانه آنهاست.»



وی خطاب به حاضرین بر تلاش بر «مهدی باوری»، «مهدی محوری»، «مهدی یاوری» و «مهدی پروری» توصیه و تاکید مضاعف کرد.



این مراسم که با اجرای مهدی عبدلی خواننده جوان و بااستعداد کشور و اجرای تواشیح توسط گروه همخوانی بین المللی الزهراء ادامه داشت؛ با تقدیر از 50 برگزیده مسابقات کتابخوانی دانشجویی؛ همچنین قرعه کشی و اهدای هدیه به 10 نفر از حاضران در مراسم خاتمه یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته