دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1394 - 15:48

انتشار کتاب «تئوری و تحلیل الاستیک ورق‌ها و پوسته‌ها» و «حقوق مالکیت و رشد اقتصادی»

کتاب «تئوری و تحلیل الاستیک ورق‌ها و پوسته‌ها» ترجمه مهندس میثم ربیعی و مهندس محمدرضا بنی حسن از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب منتشر شد.
کد خبر : 27619

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ویرایش دوم این کتاب بیانگر تئوری‌های کلاسیک و تغییر شکل برشی ورق‌ها و پوسته‌ها است که در آن اختلاف بین روش‌های حل دقیق و روش‌های حل عددی بیان شده است.


نویسنده این کتاب در بازبینی ویرایش دوم، اطلاعات مربوط به فصل پوسته‌ها را اضافه کرده است.


نویسنده در این کتاب قضایای کاستگلیانو، کمانش ورق‌های دایره‌ای با بارگذاری متقارن، روابط بین پاسخ‌ها در تئوری کلاسیک و تئوری‌های مرتبه بالاتر و اجزای محدود غیر خطی را بررسی کرده است.


این کتاب در مجموع، کتابی مناسب برای درس ورق‌ها و پوسته‌ها در گرایش هوا فضا، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک است و می‌تواند مرجعی مفید برای مهندسان و محققان صنعتی باشد.


چاپ کتاب «حقوق مالکیت و رشد اقتصادی» در واحد تهران جنوب



همچنین کتاب «حقوق مالکیت و رشد اقتصادی» تالیف دکتر مهناز ربیعی(عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی)، دکتر احمد شمس (عضو هیئت علمی و رئیس واحد) و صدیقه کنی(فارغ التحصیل این واحد) منتشر شد.


در این کتاب، حفظ و حرمت حقوق مالکیت خصوصی و عمومی، ضامن آزادی، امنیت و عدالت اقتصادی است و رشد اقتصادی را نوید می‌دهد.


در این کتاب سعی شده است تاثیر حفاظت از حقوق مالکیت بر انباشت سرمایه‌ها و به تبع آن رشد اقتصادی به طریق علمی اثبات شود. نتیجه حاصل حاکی از اثرگذاری مثبت این امر بر رشد اقتصادی جوامع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته