دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1397 - 10:36
با حکم رئیس واحد اهر؛

مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر منصوب شد

حجت‌الاسلام لطیف ذاکر در مراسمی با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان مدیر جدید دانشجویی این واحد منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 276155

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این مراسم بر ضرورت تکریم دانشجویان و حل مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن تأکید کرد و گفت: انتظار داریم مدیر جدید دانشجویی با تلاش مضاعف گام های عملی در جهت خدمت رسانی بیشتر و تسهیل در ارائه خدمات لازم در حوزه دانشجویی بردارد.


دکتر نادر اسدی حوزه دانشجویی را یکی از حوزه های حساس و مرتبط با خدمات و رفاه دانشجو برشمرد و افزود: انتظار داریم در این راستا با تلاش مضاعف و همکاری تنگاتنگ همکاران شاغل در قسمت های مختلف حوزه دانشجویی بتوانیم به خدمت رسانی مطلوب و رضایتمندی قشر فرهیخته دانشجو اهداف عالیه دانشگاه را در خدمت رسانی به دانشجویان را پیش از پیش عملیاتی کنیم.



وی با قدردانی از عباس قاسمی مدیر قبلی دانشجویی، حجت الاسلام لطیف ذاکر را به عنوان مدیر جدید دانشجویی این دانشگاه معرفی کرد. عباس قاسمی نیز در این جلسه به عنوان کارشناس امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.


ذاکر در سمت های مختلف از جمله رئیس دفتر فرهنگ اسلامی، امور فرهنگی و رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و مسئول ستاد اقامه نماز واحد اهر انجام وظیفه کرده است.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته