دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1397 - 10:30
سه خبر؛

کسب چهار مدال از سوی دانشجویان واحد پردیس در مسابقات کشتی آزاد استان تهران

تیم کشتی آزاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس موفق به کسب دو مدال طلا و دو برنز از مسابقات کشتی دانشجویی استان تهران شد.
کد خبر : 275847

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دوره از مسابقات که در واحد شهر قدس برگزار شد امیر حسین موسوی و جلیل پیرمردی از واحد پردیس به ترتیب در اوزان 74 کیلو و 125 کیلوگرم توانستند قهرمان شوند و مدال طلای مسابقات را از آن خود کنند.


همچنین مرتضی افضلی در وزن 86 و حسین خواجه صالحانی در وزن 92 توانستند به مقام سوم و مدال برنز این مسابقات دست یابند.


نکته قابل ذکر در این مسابقات این بود که تیم دانشجویی واحد پردیس فقط در 5 وزن از ده وزن برگزارشده نماینده داشت که در چهار وزن موفق به کسب مدال شد.


جلیل پیرمردی نماینده 125 کیلوی واحد پردیس دارای چندین مقام کشوری و بین المللی است و چندی پیش هم توانسته بود در مسابقات آزاد کشورترکیه افتخارآفرینی کند.


ارتقای نرم افزارصندوق رفاه واحد پردیس به سیدا4


نرم افزارمالی صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس به سیدا 4 ارتقا یافت.


دکتر عباسپور رئیس واحد پردیس گفت: این واحد جزو اولین واحدهایی دانشگاه آزاد اسلامی است که به سیستم فوق ارتقا می‌یابد. واریز سریع اقساط اینترنتی، قابلیت ثبت و ارسال اسناد، حل مشکلات نرم افزاری سیستم قبلی و تدوین راهنمای جدبد نرم افزار از جمله مزایای نرم افزار ارتقا یافته است.»


بازدید هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم و تحقیقات فناوری از واحد پردیس


هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی واحد بازدید کردند


در این بازدید یک روزه هیات اعزامی از فعالیتهای واحد در بخش‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و نیز ساختمانها و امکانات موجود بازدید کردند.


رئیس واحد پردیس تصریح کرد: «طبق گفته هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم، این واحد نخستین واحد از دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در استان تهران است که مورد بازدید این هیات قرار می‌گیرد.»


حسین عباسپور افزود: «این هیات حین بازدید، تلویحا از امکانات و فعایتهای واحد در زمینه های مختلف ابراز رضایت کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته