دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1397 - 10:22
با نظارت و پیگیری دادستان اردبیل انجام می شود؛

ساماندهی پارکینگ‌های ماشین‌های سنگین در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از ساماندهی پارکینگ ماشین‌های سنگین در این شهر خبر داد.
کد خبر : 274935

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، ناصر عتباتی گفت: تبدیل شدن کوچه‌ها، معابر عمومی و اطراف بوستان‌های شهر به توقف گاه کامیون‌های سنگین مشکلاتی به همراه دارد.


وی افزود: یکی از آنها، مشکلات زیست محیطی در شهر است که موجب شد در راستای تامین بیشتر آسایش و آرامش شهروندان و با هماهنگی انجام گرفته با دستگاه‌های متولی، ساماندهی پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در شهرستان اردبیل صورت گیرد.


عتباتی ادامه داد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های که قبلا صورت گرفته است دارندگان وسایل نقلیه سنگین به منظور رعایت حال شهروندان از تردد و پارک خودروهای سنگین خود در داخل شهر خودداری و برای پارک خودروهای خود از پارکینگ دستگاه‌های سنگین باربری واقع در سه راهی کورائیم استفاده می‌کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با انتقاد از عملکرد مسئولان در سال‌های گذشته مبنی بر عدم ساماندهی تردد و پارک خودروهای سنگین در معابر و ورودی‌های شهر، گفت: این امر موجب شده است تا تعداد زیادی از شهروندان نسبت به تردد خودروهای سنگین که موجب مشکلات بسیاری از جمله ایجاد ترافیک شهری، ایجاد آلودگی صوتی در شهر، تخریب معابر شهری و...شده است، اعلام نارضایتی کنند.


عتباتی تاکید کرد: لیکن دستگاه قضایی برای جلب رضایتمندی عمومی و آرامش و امنیت بیشتر شهروندان به این موضوع ورود جدی کرده است و تا حصول نتیجه رضایت بخش این موضوع را به جد پیگیری خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته