دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1397 - 09:16
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد:

اولویت کاری واحد لامرد در سال جدید کیفی‌سازی و درآمدهای غیرشهریه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اولویت کاری این واحد دانشگاهی در سال 1397 را کیفی سازی مسائل فرهنگی و افزایش درآمدهای غیر شهریه اعلام کرد.
کد خبر : 271496

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید احمد هاشمی با تشکر از تلاش ها و همکاری های خالصانه همکاران کارمند و اعضای هیأت علمی در پیشبرد اهداف دانشگاه در سال 96 ، وجود وحدت هدف، همدلی و روحیه رفاقت و دوستی در بین مجموعه این واحد دانشگاهی را از دلایل موفق واحد لامرد در سالهای قبل دانست.


هاشمی استفاده از متخصصان فرهنگی، همکاری با نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان و استان و هدفمند کردن برنامه ریزی های فرهنگی از طریق آسیب شناسی در این زمینه جهت کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی و حمایت از اختراعات و تفکرات خلاق، طرح های سرمایه گذاری و برگزاری دوره های تخصصی و عمومی کوتاه مدت ادارات و سازمانهای شهرستان و استانهای همجوار را از طرح های مدنظر جهت تحقیق اهداف امسال دانشگاه دانست.


این مقام مسئول باتوجه به توان و پتانسیل علمی و پژوهشی بالای واحد لامرد، آمادگی دانشگاه را در راستای کمک به توسعه و پیشرفت شهرستان لامرد از طریق همکاری با مسئولین و ادارات شهرستان و انجام طرح های تحقیقاتی مورد نیاز ادارات و صنایع منطقه اعلام کرد.


وی حمایت از توسعه و افزایش کیفیت کالاهای ایرانی از طریق خرید محصولات و کالاهای تولید داخل کشور جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار امسال مقام معظم رهبری در این واحد دانشگاهی و مجموعه های تحت مدیریت آن را از برنامه های امسال دانشگاه برشمرد و خواستار کمک های علمی و پژوهشی تمام نهادها و مؤسسات علمی و پژوهشی کشور در راستای افزایش کیفیت محصولات داخلی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته