دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1397 - 16:52
معاون توسعه و منابع وزارت کشور مطرح کرد؛

جوانگرایی و انتصاب زنان در پست های مدیریتی دو رویکرد مهم وزارت کشور در سال 97

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: در ساختار جدید بیش از 500 پست مدیریتی و سرپرستی به تشکیلات موجود اضافه شده است و برای ترمیم این ساختار از نیروهای توانمند داخل وزارتخانه استفاده خواهیم کرد.
کد خبر : 271159

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جواد ناصریان معاون توسعه و منابع وزارت کشور روز شنبه در نشست صمیمی کارکنان وزارت کشور با وزیر کشور به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع پرداخت و گفت: پروژه ساماندهی و توانمند سازی نیروی انسانی در سال جدید هم پیگیری خواهد شد.


وی از جوانگرایی و انتصاب زنان در پست های مدیریتی به عنوان دو رویکرد مهم وزارت کشور در سال 97 نام برد و با اشاره به بازنگری ساختار فرمانداری ها و بخشداری ها و تصویب ساختار جدید گفت: در ساختار جدید بیش از 500 پست مدیریتی و سرپرستی به تشکیلات موجود اضافه شده است و برای ترمیم این ساختار از نیروهای توانمند داخل وزارتخانه استفاده خواهیم کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به درخواست وزیر کشور درخصوص جذب نیروی جوان، مجرب و تحصیل کرده برای مجموعه وزارت کشور گفت: با مصوب دولت آزمون استخدامی برای جذب دو هزار نفر نیرو برگزار شد که ابتدا به دلیل سخت بودن روند آزمون تعداد حدود 44 نفر جذب شدند که از این تعداد 28 نفر در استانداری ها و 16نفر در ستاد وزارت کشور در قالب دستیارهای ستادی با مدارک فوق لیسانس و دکتری مرتبط با حوزه کاری وزارت کشور به کار گرفته شدند .


ناصریان با اشاره به رویکرد دولت تدبیر امید در خصوص استقرار میز خدمت، افزود: از سال های گذشته در ستاد مراجعات این کار را انجام داده بودیم و سعی خواهیم کرد که میز الکترونیکی را هم مستقر کنیم تا بتوانیم تمام نیازهای مراجعان را در اولین فرصت و کمترین زمان به نتیجه برسانیم.


ناصریان همچنین از ارتقاء دفتر بانوان تا 2 ماه آینده، اصلاح و الکترونیکی کردن فرآیندهای وزارتخانه، فعال کردن نظام پیشنهادات، تشکیل شورای مشورتی کارکنان، برگزار ی اردوهای فرهنگی تفریحی کارکنان، برگزاری مسابقات ورزشی و صدور به موقع احکام کارکنان وزارت کشور به عنوان دیگر اقدامات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته