دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1397 - 10:57
گواردیولا:

اگر من سگ هستم، چرا پوگبا و مخیتاریان به من پیشنهاد شدند؟!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از مدت‌ها پاسخ یکی از واسطه‌های معروف بازیکنان حرفه‌ای جهان را داد.
کد خبر : 271006

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مدتی قبل «مینو رایولا»، مدیر معروف بازیکن در مصاحبه‌ای به «پپ گواردیولا» دشنام داد و مربی سیتیزن‌ها را ترسو و سگ خواند.


مسئول فنی تیم دوم شهر منچستر بعد از گذشت مدتی پاسخ این توهین را داد.وی در حاشیه کنفرانس خبری دربی امروز شهر منچستر، حرف‌های خطاب به «ایجنت» صاحب‌نام و پرنفوذ زد. او گفت:هیچوقت با او صحبت نکرده‌ام.پس نمی‌دانم چرا او چنین علیه من حرف زده است.شاید ایبراهیموویچ چیزهای در مورد من به او گفته و تحریک کرده است.اما حدود ۲ ماه قبل او پیشنهاد داد مخیتاریان و پوگبا را برای منچسترسیتی بگیرم.


پپ افزود:چرا او چنین بازیکنانی را به من پیشنهادکرده است.او باید از بازیکنانش حمایت کند.نمی‌تواند این بازیکنان را به من عرضه کند.یعنی همان کسی که خودش گفته سگ هستم.


این اظهارات در حالی عنوان شد که «مدیر برنامه معروف» که نماینده گروهی از بازیکنان سرشناس جهان از جمله «زلاتان ایبراهیموویچ» است،چندی قبل به دوره حضور «ایبرا» در بارسا با مربیگری گواردیولا در مصاحبه‌ای اشاره داشت و از «پپ» به خاطر رفتار با ستاره سوئدی انتقاد کرد و از الفاظ رکیک «سگ» و «بزدل» علیه مربی اسپانیایی استفاده کرد.


حال بعد از گذشت چندین هفته از آن مصاحبه جنجالی، علاقمندان دوست دارند بدانند پاسخ مربی اسبق بارسا و بایرن همچنین کنونی منچسترسیتی به پیشنهاد این ایجنت چه بوده است؟


پپ در این مورد عنوان کرد:من پاسخ منفی دادم.به قدر کافی پول نداشتیم که پوگبا را بخریم.او خیلی گران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته