دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر رهبر:

دانشگاه آزاد اسلامی از تجاری‌سازی محصولات ربوکاپ حمایت می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم آغاز به کار مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران اعلام کرد که به برگزیدگان دوره‌های قبلی و این دوره مسابقات کمک می‌کنیم تا محصولاتشان را تجاری سازی کنند.
کد خبر : 270679

دکتر فرهاد رهبر در سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: از برگزارکنندگان تشکر ویژه دارم، این نمایشگاه نمایش قدرت و اقتدار جوانان ماست، در اینحا شعار ما می تونیم را به اثبات رساندند و آن را به ما توانستیم تبدیل کردند.


رهبر افزود: در این مسابقات جوانان کشور ما در یک رقابت بین النللی خودشان را محک می زنند، اینجا نمایشگاه اثبات خودباوری است اینکه چیزی از جهان کم ندارند، اینجا آغاز یک حرکت است، ماندن در این آغاز شایسته نیست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرف این جوانان این است مه تا کی لازم است خودمان را در عرصه های بین امللی خودمان را اثبات کنیم ولی کمتر مورد توجه ما قرار گرفتند، همه کسانیکه در دوره های قبل و این دوره حایز رتبه برتر هستند استخدام دانشکاه هستند و به آنها کمک میکنیم محصولاتشان را تجاری سازی کنند.


وی افزود: در سال حمایت از تئلید داخل باید بتوانیم محصولات در سطح بین المللی داشته باشیم، باید از علم تولید ثروت کنیم. حتما در دانشگاه از این جوانان حمایت میکنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب