دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1397 - 13:07
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور سنگین است/ تردد «کامیون» و «کامیونت» در هراز ممنوع شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در اکثر محورهای موصالاتی کشور سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است بنابراین مسافران نوروزی باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنندو
کد خبر : 269668

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو ببا خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره وضعیت ترافیکی راه های کشور، گفت: در حال حاضر تراقیک در محورهای اصلی مواصلاتی به خصوص منتهی به کلانشهرها در دو مسیر رفت و برگشت به صورت پرحجم و در مناطقی طول گزارش شده است.


وی افزود: ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل 5 و از پیچ سرهنگ تا تونل کندوان سنگین و طول محور پرحجم گزارش شده است. هم چنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس از مرزن آباد تا دزبن نیمه سنگین است.


رحمانی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز از لاسم تا گزنک نیمه سنگین و طول محور پرحجم است، یادآور شد: هم چنین ترافیک در طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محور سلفچگان-قم، هر دو باند آزادراه تهران-قم، مسیر جنوب به شمال محور منجیل-رودبار و محور رشت-لاهیجان پرحجم گزارش شده است.


وی افزود: در استان قزوین محورهای رشت به قزوین، زنجان به قزوین و کرج-قزوین و استان خراسان رضوی آزادراه ملک آباد به مشهد و سبزوار به مشهد نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(نیز ترافیک پرحجم است اما در سایر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان گزارش شده است.


رحمانی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله، شمال به جنوب محور هراز محدوده های تونل شماره یک، لاریجان و گزنک، جنوب به شمال محور هراز محدوده های آهکدره تا امامزاده هاشم و جنوب به شمال آزادراه قزوین-رشت ترافیک نیمه سنگین اما طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.


وی بیان کرد: در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 10 سنگین و محدوده های آدران، پیچ سرهنگ، سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و آزادراه تهران-قم در هر دو مسیر طول محور پرحجم و روان است.


رحمانی در ادامه به مسافرانی که قصد سفر از محور هراز را دارند توصیه کرد امروز (سه شنبه) از محور فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.


وی خاطرنشان کرد: هم چنین امروز تردد کامیون و کامیونت از ساعت 8 صبح در محور هراز ممنوع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته