دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد

مراسم تکریم دکتر علی رضایی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و معارفه دکتر سید جواد انگجی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر : 26550

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این مراسم از زحمات دکتر رضایی تقدیر و برای دکتر انگجی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی آرزوی توفیق کرد و گفت: امروز پرچمی بر فراز، در عرصه علم از سرداری به سردار دیگری تحویل می شود و امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر علم در استان و کشور باشیم.


دکتر علیرضا منادی افزود: نخستین واحد دانشگاه آزاد اسلامی به نام واحد تبریز به ثبت رسیده و از بدو تأسیس تا امروز نیز مدیریت آن به دست انسان‌های صالح و شایسته بوده است.


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 40 درصد آموزش پزشکی کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد، گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بین‌المللی و 133 تخت‌خوابه امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، تأسیس و راه‌اندازی بزرگترین دانشکده دندانپزشکی شمال‌غرب کشور در فاز اول با 120 یونیت از اقدامات بزرگ در بخش پزشکی و آموزشی استان است.


نماینده سابق تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان آذربایجان شرقی افزود: با حمایت و توجه دکتر میرزاده مجوز مجتمع بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اخذ شد که اقدام بزرگی برای استان و شهر بود و بعد از تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات در کشور صورت گرفت.



منادی، راه‌اندازی نیروگاه 3000 مگاواتی برق در تبریز، انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه، بیمه حوادث ناشی از گاز، بزرگراه ایران و اروپا و انتقال خط اتیلن غرب به تبریز را برخی از اقدامات دیگر انجام شده برای دانشگاهیان و مردم استان ذکر کرد.


سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هم با تشکر از دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، وی را انسانی عمل‌گرا، واقع‌بین و آینده‌نگر خواند و افزود: تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی از زمان مدیریت ایشان صورت گرفته که باعث زنده و پویاتر شدن آن شده است.


رضایی به ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد واحد تبریز در طول تصدی سرپرستی خود ارائه کرد و از همه مسئولان سازمان مرکزی، دکتر منادی، روسای واحدها، مدیران، استاردان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و تبریز تشکر کرد.


مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با حضور مسئولان کشوری، برخی معاونان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی و تبریز و برخی مسئولان ارشد استانی 13 تیر در سالن شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته