دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1396 - 18:19

افزایش ساعت خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تا ساعت 24 بامداد

پیرو پیشنهاد شورای ترافیک تهران و موافقت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره افزایش ساعات کارمراکزخرید و فروشگاه‌های پایتخت تا ساعت یک بامداد تا آخر اسفندماه، همزمان ساعت کاری ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیز افزایش یافت.
کد خبر : 265442

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پیرامون دستور جلسه و مصوبات شورای ترافیک تهران و به منظور خدمات دهی هرچه بیشتر و بهتر ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از خطوط اتوبوسرانی و خطوط متروی پایتخت افزایش یافت تا کاهش ترافیک عصرگاهی تهران و تسهیل خریدهای شب عید مردم فراهم گردد.


رویکرد معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، ارائه مناسب تسهیلات حمل‌ونقلی، استفاده حداکثری از توان ناوگان حمل‌ونقل عمومی متناسب با افزایش تقاضای سفرها جهت افزایش سهولت تردد شهروندان تهرانی بوده به همین منظور ساعت خدمات دهی خطوط مترو پایتخت از نیمه دوم اسفندماه درخطوط ۱،۲،۳،۴ تا ساعت ٢٤ افزایش می‌یابد.


همچنین در شرکت واحد اتوبوسرانی وسازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز ضمن شناسایی مکان‌هایی که تقاضای سفر بیشتری دارند نسبت به افزایش خطوط منتهی به این مراکز اقدام خواهد شد.


نظر به خدمات رسانی شبانه در خطوط بی‌آر‌تی، با افزایش ساعات کار، نسبت به کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در خطوط پرتردد، نظارت و حضور تاکسیرانان برای سرویس دهی مناسب در راستای تامین نیاز مردم با تمام ظرفیت به شهروندان اقدام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته