دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1396 - 14:21
سرمربی الوصل:

برای شکست دادن پرسپولیس به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال اوصل امارات گفت: برای گرفتن سه امتیاز بازی با پرسپولیس به میدان می‌رویم . البته این را هم می‌دانیم که حریف‌مان به دنبال سه امتیاز مسابقه است.
کد خبر : 265321

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،رودلفو آروابارنا،‌ سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات پیش از دیدار با پرسپولیس در نشست خبری، گفت‌: در خصوص بازی فردا (دوشنبه) باید این را بگویم که ما برابر یک تیم قدرتمند آسیایی بازی خواهیم کرد. ما برای گرفتن سه امتیاز این بازی به میدان می‌آییم. البته این را می‌دانیم که حریف‌مان به دنبال سه امتیاز مسابقه است.


سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات ادامه‌ داد: تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا به این پیروزی برسیم و هم‌چنین امیدواریم که مسابقه خوبی داشته باشیم. برای تیم الوصل که چند سالی بود در مسابقات آسیایی حضور نداشت این بازی و پیروزی در آن اهمیت زیادی دارد.


او ‌اضافه کرد: از تجربیات بازیکنانم استفاده خواهم کرد. با توجه به عناصر جوانی که در اختیار داریم، سعی می‌کنیم که مسابقه خوبی را برگزار کنیم. آینده الوصل را همین بازیکنان جوان رقم خواهند زد. شکست ما در دو دیدار قبلی ارتباطی به مسابقه فردا ندارد. برای پیروزی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.


در ادامه خبرنگار خارجی از سرمربی الوصل پرسید که فدراسیون فوتبال امارات قصد نداشت به شما اجازه دهد به ایران بیایید که در این هنگام سرمربی الوصل اعلام کرد که به این سوال پاسخ نخواهد داد.


وی درباره مصدومان یا محرومان احتمالی الوصل در بازی فردا خاطرنشان کرد: در مسابقات اخیر تیم ما مشکلات و شرایط سختی را تجربه کردیم تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شدند و در حال حاضر مصدومانی داریم که در مراحل بازیابی سلامتی‌شان هستند. در چهار مسابقه قبلی ما من به عنوان یک مربی همیشه به بازیکنانم اخطار می‌دهم که نسبت به همه بازیکنانم اعتماد دارم.


سرمربی الوصل در پاسخ به این سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد اینکه با توجه به نتایح این تیم در دو دیدار گذشته لیگ قهرمانان آسیا در صورت شکست در این بازی شغلش را از دست بدهد تصریح کرد: من قرراداد طولانی‌مدت با الوصل دارم و اینطور نیست که اگر بازی را از دست بدهیم اخراج شوم، از زمانی که من به الوصل آمدن این تیم پیشرفت کرده و نتایج ما گویای این مسائل است. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و این بازی تاثیری در اخراج یا ماندن من ندارد. تنها کسی که می‌توان من را از سمتم اخراج کند همسرم خواهد بود!


انتهای پیام/

برچسب ها: الوصل فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته