دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1396 - 15:36
به میزبانی واحد دماوند صورت گرفت؛

قهرمانی ورامین در مسابقات فوتسال دانشجویان آموزشکده‌های سما تهران

مسابقات فوتسال دانشجویان آموزشکده‌های سما استان تهران به مدت دو روز به میزبانی آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.
کد خبر : 264055

به گزارش خبرنگار آنا،‌ در این دوره از مسابقات 8 تیم از آموزشکده های ازگل، اسلامشهر، اندیشه، تهرانسر، جنت آباد، دماوند، ورامین و رودهن حضور داشتند و در دو گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند.


در پایان دور مقدماتی تیم های تهرانسر و دماوند از گروه اول و ورامین و اندیشه از گروه دوم به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعدی راه یافتند.



در این مرحله تیم ورامین با غلبه بر دماوند و تیم اندیشه با پیروزی بر تهرانسر برای انجام دیدارهای نهایی و رده بندی انتخاب شدند و پس از برگزاری دیدار نهایی، تیم ورامین با کنار زدن رقبا در جایگاه نخست ایستاد و مدال قهرمانی را بر گردن آویخت.



بدین ترتیب تیم ورامین اول، اندیشه دوم، تهرانسر سوم و تیم آموزشکده سما دماوند مقام چهارم را کسب کردند؛همچنین تیم دماوند به عنوان تیم برگزیده اخلاق و سروش پیراسته بازیکن برگزیده اخلاق شناخته شدند.


در این دوره از مسابقات، محمد مهدی طباطبایی از دانشگاه آزاد ورامین به عنوان بازیکن برتر فنی و یاسر رستگاری نیا از دماوند همراه با محمد مهدی طباطبایی به طور مشترک آقای گل مسابقات معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته