دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1396 - 13:55

افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی در مرکز مشاوره واحد تبریز

پایگاه سلامت اجتماعی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در مرکز مشاوره این دانشگاه با حضور معاون امور پیشگیری و فرهنگی اداره کل بهزیستی استان، رئیس بهزیستی تبریز، مدیرکل دانشجویی، مدیر امور دانش‌آموختگان و رئیس اداره مشاوره این دانشگاه افتتاح شد.
کد خبر : 263990

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، پایگاه سلامت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف از ارتقای سلامت روانی، جسمی و اجتماعی دانشجویان ، اصلاح شیوه زندگی دانشجویان در معرض خطر آسیب های اجتماعی و اعتیاد، ارتقای سطح دانش دانشجویان در مورد آسیب های اجتماعی و کاهش آسیب های ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی گشایش یافت.



پایگاه سلامت اجتماعی، زندگی مجموعه مردم نهاد غیر دولتی، غیر سیاسی و داوطلبانه است که با برگزاری کلاس های آموزشی، توزیع بروشور، برگزاری سخنرانی و همایش و ارائه خدمات مشاوره عمومی متناسب با اهداف اساسنامه پایگاه با توجه به ارزش هایی همچون اصل نوع دوستی، احترام به هم نوع و ایجاد محیطی امن و آرام فعالیت می کند.



مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با پیشینه ای قریب به 14 سال فعالیت فرهنگی و پیشگیری اجتماعی محور با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی پایگاه سلامت اجتماعی این دانشگاه پس از کسب مجوز از سازمان بهزیستی، هشتم اسفند سال جاری، پایگاه سلامت اجتماعی را افتتاح کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته