دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1396 - 14:30
جوابیه وزارت آموزش و پرورش به گزارش آنا؛

وزیر در دسترس است اما امکان ملاقات برای همه وجود ندارد!

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در جوابیه‌ای اعلام کرد که «به دلیل کثرت متقاضیانی که مشکلات آنان در دسته‌های مختلف اداری، مالی و آموزشی طبقه‌بندی می‌شوند، برنامه‌ریزی برای دیدار و ملاقات حضوری با وزیر آموزش و پرورش برای همه متقاضیان مهیا نخواهد شد.»
کد خبر : 261924

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در جوابیه‌ای به گزارش خبرگزاری آنا با عنوان «وزیر مورد نظر در دسترس نیست»، موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کرده است:


«1- دفتر وزارتی همچنان روال گذشته برگزاری ملاقات و پذیرش درخواست متقاضیان برای دیدار با وزیر محترم را در برنامه کاری خود دارد و هرگز این موارد را محدود ننموده است و این روال در حال انجام است و تا کنون تعداد زیادی از همکاران با مشکلات مختلف موفق به دیدار با وزیر محترم شده‌اند.


2- دریافت درخواست ملاقات از طریق پست الکترونیکی، علاوه‌بر امکان ارائه درخواست‌های حضوری به دفتر وزارتی می‌باشد و هدف از آن تسریع در دریافت طرح‌ها و برنامه‌ها و ایده‌های کاربردی معلمان گرامی در سطح وزارت متبوع بوده است. چرا که برخی از این طرح‌ها و ایده‌ها در حال حاضر خواهد توانست به مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی مبتلا به، پاسخ مثبت ارائه نماید. از طرف دیگر ایجاد این امکان در جهت توسعه دسترسی مخاطبان در اقصی نقاط کشور و تحقق اهداف دولت الکترونیک می‌باشد.


3- در هر صورت به دلیل کثرت متقاضیانی که مشکلات آنان در دسته‌های مختلف اداری، مالی و آموزشی طبقه‌بندی می‌شوند، برنامه‌ریزی برای دیدار و ملاقات حضوری برای همه متقاضیان مهیا نخواهد شد. چرا که قطعا زمان و تراکم کاری، این اجازه را نخواهد داد. در چنین مواقعی درخواست‌ها با دستور وزیر محترم به معاونان ذیربط برای پاسخگویی ارجاع می‌شود که مورد پیگیری نیز قرار می‌گیرد.»



پاسخ خبرگزاری آنا


در گزارشی که پیش از این سوی خبرگزاری آنا منتشر شده بود، تنها متن منتشر شده در سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش مورد استناد قرار گرفته بود و چیزی بیش از آنچه که در سایت مذکور آمده بود، وجود نداشت. علاوه بر این، نوع اطلاعیه و فرآیندی که برای ملاقات با وزیر در آن اطلاعیه دیده شده بود، حاکی از پیچیده‌شدن روند ملاقات فرهنگیان با وزیر بود. بنابراین، همچنان این سوال وجود دارد که چرا اینقدر پیچیدگی برای ملاقات فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش وجود دارد؟ موضوعی که در جوابیه ارسالی نیز همچنان پاسخی به آن داده نشده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته