دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام آمادگی تولیدکنندگان برای تولید آثار طراحان در نمایشگاه دائمی لباس

پنجمین جلسه شورای راهبردی تولید و فروش کارگروه ساماندهی مدولباس کشور با حضور اعضاء در محل نمایشگاه دائمی لباس اتحادیه سراسری پوشاک برگزار شد.
کد خبر : 26167

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط­ عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس در پنجمین جلسه شورای راهبردی تولید و فروش کارگروه ساماندهی مدولباس کشور، حمیدرضا یوسفی­‌فر دبیر این شورا گزارشی از روند آماده­‌سازی نمایشگاه دائمی به اعضا ارائه و پیش­نویس دستورالعمل اجرایی فعالیت نمایشگاه دائمی را قرائت کرد.


بر اساس این دستورالعمل طرح­‌های انتخاب شده توسط کمیسیون ماده 4 کارگروه ساماندهی مدولباس هر 15 روز یک بار به محل نمایشگاه ارائه و آثار در معرض دید تولیدکنندگان قرارگرفته و سپس تولیدکنندگان با فراخوان قبلی اتحادیه و به صورت دوره­ای از نمایشگاه بازدید و طرح­‌های موردنظر را انتخاب و در چارچوب قرارداد پیش­بینی شده اقدام به تولید و کاربردی کردن آثار منطبق با الگوهای اسلامی ایرانی خواهند کرد.


در ادامه تعدادی از تولیدکنندگان حاضر در جلسه برخی از مشکلات و موانع موجود را مطرح و مقرر شد در دستور کار جلسه شورا قرار گیرد.


در ادامه نیز قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز بر ضرورت روش‌های اجرایی مناسب و بهره‌گیری کامل از ظرفیت‌های موجود و برطرف­‌سازی مشکلات تأکید و در آخر نیز همه اعضا از نمونه­‌های موجود بازدید کردند.


نمایشگاه دائمی لباس به منظور کاربردی کردن آثار وارائه نمونه­‌های مناسب به تولیدکنندگان باهمکاری مشترک اتحادیه سراسری پوشاک و کارگروه ساماندهی مدولباس به زودی افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مد و لباس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته