دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1396 - 10:28

اعلام محدودیت تردد در محدوه آتش‌سوزی ساختمان وزارت نیرو

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهور در محدوده آتش‌سوزی میدان ولی‌عصر(عج) گفت: هم اکنون در این منطقه بار ترافیکی وجود ندارد و در کوچه محل ساختمان محدودیت تردد اعلام شده است.
کد خبر : 258279

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به حریق ساختمان اداری وزارت نیرو در میدان ولی‌عصر(عج) که از روز گذشته تا امروز ادامه دارد، اظهار کرد: پلیس راهور برای کوچه‌ای که ساختمان اداری در آن قرار دارد محدودیت ورود ایجاد کرده و سایر خودروهای عمومی اجازه ورود به این کوچه را ندارند.


وی در ادامه توضیح داد: همچنین ماموران پلیس راهور و نیروها در اطراف میدان ولیعصر تقویت شدند تا عوامل امدادی سریعتر بتوانند خود را به محل حادثه برسانند.


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به استقرار نیروهای این مرکز در میدان ولیعصر(عج) و محل محدوده آتش‌سوزی عنوان کرد: ‌هم اکنون در میدان ولیعصر و خیابان‌های منتهی هیچ بار ترافیکی گزارش نشده است.


به گفته رازقی پلیس راهور اجازه توقف به خودروها در آن محدوه را نمی‌دهد و خودروهای امدادی برای رفت و آمد با هیچ مشکلی مواجه نیستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته