دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1396 - 09:24
دو خبر/

بازدید بازرسان سازمان مرکزی از مرکز تحقیقاتی زیست فناوری پزشکی واحد اشکذر

بازرسان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف بررسی و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی واحدهای دانشگاهی از مرکز تحقیقاتی زیست فناوری پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بازدید کردند.
کد خبر : 257595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بازدید که رئیس دانشگاه و اعضای گروه زیست شناسی نیز حضور داشتند از آزمایشگاه‌های تحقیقاتی میکروبیولوژی؛ مولکولی پیشرفته و کشت سلول و بافت و کتابخانه و سالن کنفرانس مرکز تحقیقاتی زیست فناوری پزشکی واحد اشکذر بازدید شد.


آشنایی با شیوه های تولید و چاپ مقالات علمی در مجلات ISI


اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در راستای ارتقای مهارت های علمی با شیوه های تولید و چاپ مقالات علمی در مجلات ISI آشنا شدند.


شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، به مدت 16 ساعت، مباحث نظری و مقدماتی درباره مقالات، مقالات ISI و تاریخچه و قوانین و مقررات مربوط به آنها، جایگاه و وضعیت ایران در ISI و تولید علم جهانی و چاپ مقاله در ISI، شاخص‌های تولید علم و ISI، شاخص‌های ارزیابی مجلات در ISI، مراحل چاپ مقاله در مجلات ISI و تسهیلات تشویقی مقالات ISI در دانشگاه آزاد اسلامی را آموختند تا با شناخت به دست آمده بتوانند پژوهش‌های خود را به شکل مناسب مستند کرده و برای ارائه به نهادهای معتبر بین المللی آماده کنند.


تدریس این دوره آموزشی را دکتر ابوالفضل داودی رکن آبادی و دکتر عظیم زاده بر عهده داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته