دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1396 - 09:36
اعلام‌نظر روسای سه دانشگاه استان تهران درباره بارش برف و تعطیلی دانشگاه:

دانشگاه‌های استان تهران تعطیل نیست/ برگزاری کلاس‌ها و امتحانات طبق روال سابق

روسای دانشگاه‌های استان تهران با بیان اینکه اکنون در فاصله بین دو ترم هستیم و امتحانات به پایان رسیده‌است، اعلام کردند: دانشگاه‌ها تعطیل نیستند و دانشجویان می‌توانند در کلاس‌های درس حاضر شوند.
کد خبر : 255557

دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا اظهار داشت: با توجه به اینکه شروع ترم بعد این دانشگاه از روز شنبه 14 بهمن است و اکنون در بین دو ترم هستیم، اگر امتحانی از قبل برنامه‌ریزی شده باشد، قطعا برگزار خواهد شد.


وی گفت: دانشگاه تعطیل نیست و مثل سابق فعال است و دانشجویان می‌توانند مراجعه کنند.


دکتر محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران نیز در این باره گفت: دانشگاه تعطیل نیست و امتحان هم به پایان رسیده است. با توجه به شروع ترم بعد از هفته آینده کلاس آن چنانی در دانشکده‌ها دایر نیست.


دکتر سیدحسن صدوق رئیس دانشگاه شهیدبهشتی نیز در این باره گفت: کلاس‌های نیم‌سال تحصیلی دوم دانشگاه شهیدبهشتی از روز گذشته آغاز شده است و هم‌اکنون این کلاس برگزار می‌شود. شاید دانشجویان با تاخیر بتوانند خود را به دانشگاه برسانند ولی دانشگاه تعطیل نیست.


مدیر روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز اعلام کرده بود که تصمیم‌گیری درباره برگزاری کلاس و امتحانات دانشگاه‌ها بر عهده مدیریت دانشگاه است.


هیچکدام از دانشگاه‌های استان تهران تاکنون اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی کلاس‌ها و یا لغو امتحانات صادر نکرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته