دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1396 - 15:40

ثبت‌نام در رشته‌های کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

ثبت‌نام رشته‌های کاردانی نیم سال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آغاز شد.
کد خبر : 255012

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متقاضیان ثبت‌نام در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دانشگاه به آدرس iauashkezar.ac.ir و دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم، بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کار و دانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم در هر رشته ای از کاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند.


متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.


مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ادامه دارد و رشته‌های کاردانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر شامل حسابداری، تأسیسات، برق و نقاشی است.


از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی، تشکیل کلاس‌ها در روزهای آخر هفته، پرداخت شهریه به صورت اقساط و بهره مندی از وام دانشجویی و سرویس ایاب و ذهاب از مرکز استان است.


داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت‌نام، با شماره تلفن‌های 32725951-035 و 09137708500 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته