دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1396 - 15:49

برپایی چادر عشایری در مجتمع آموزشی و فرهنگی سما سیرجان

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و هفته هوای پاک در مجتمع آموزشی و فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.
کد خبر : 254738

به گزارش خبرنگار آنا،‌ در این مراسم همایش ورزش صبحگاهی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، رئیس اداره محیط زیست سیرجان، مسئولان، پرسنل و دانش آموزان سما برگزار شد.


مهندس علیرضایی رئیس اداره محیط زیست سیرجان در سخنانی خواستار تمیز نگه داشتن هوا و استفاده از وسایل نقلیه عمومی از سوی دانش آموزان شد.


غلامرضا محمد جعفری رئیس مجتمع سما سیرجان نیز گفت: این همایش به مناسبت هوای پاک و با هدف ارتقای سلامت و افزایش شور و نشاط در مجتمع و ترویج ورزش همگانی برگزار شد.


در ادامه این مراسم جشن باشکوهی با حضور مسئولان، پرسنل و دانش آموزان سما با هدف بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در نمازخانه مجتمع سما برگزار شد.


در حاشیه این مراسم با برپایی چادر عشایری در محیط مدرسه و برگزاری کلاس درس در چادر و نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی با شعار (دست به دست هم دهیم هوای روستا را به شهرمان بیاوریم)همراه بود.


محمدجعفری هدف از برپایی چادر را ترویج فرهنگ غنی و کهن عشایری منطقه عنوان کرد و افزود: حفظ آداب، سنت های بومی محلی و نشان دادن هوای پاک روستا از دیگر اهداف این برنامه است.


این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی با استقبال دانش آموزان و والدین آنها روبه‌رو شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته