دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهاجم ذوب‌آهن:

پرسپولیس به جام قهرمانی نزدیک‌تر است

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شاید در ظاهر پرسپولیس به جام قهرمانی نزدیک‌تر از سایر تیم‌ هاباشد اما هنوز 10 هفته به پایان رقابت‌ها مانده و در این مدت هزاز اتفاق می‌تواند بیفتد.
کد خبر : 254269

مرتضی تبریزی مهاجم تیم ذوب‌آهن در مورد روند مثبت نتیجه‌گیری این‌تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: «ما در نیم فصل اول هم خوب بازی می‌کردیم و در خیلی‌ از بازی‌ها که می‌باختیم واقعا مستحق شکست نبودیم اما فوتبال روی خوبش را به ما نشان نمی‌داد و با گل‌‌های بدی که می‌خوردیم اوضاع کمی سخت شده بود.در خیلی بازی‌ها تا دقایق پایانی از حریف جلو بودیم اما با گلی که در این دقایق می‌خوردیم دو امتیاز را خیلی مفت از دست می‌دادیم. شکر خدا در نیم فصل دوم دیگر این اتفاقات برای ما نیفتاده‌است و ما فقط به حق خودمان در بازی‌ها رسیدیم که این موضوع باعث شد تا جهش خوبی در جدول رده بندی داشته باشیم.»


وی افزود: «البته باید بگویم جذب بازیکنان جدید در روند حرکتی تیم هم بی‌تاثیر نبود.در کنار این موضوع رجب‌زاده و حدادی‌فر هم به تیم اضافه شدند. همچنین امروز یک شناخت خوبی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده است که این موضوع هم در روند نتیجه‌گیری تیم ما اثر مثبت گذاشته است. در کل خیلی خوشحالم که امروز ذوب‌آهن به گونه‌ای بازی و نتیجه می‌گیرد که هوادارانش را خوشحال کرده‌است.»


تبریزی در ادامه در خصوص جایگاه ذوب‌آهن در پایان رقابت های لیگ برتر نیز گفت:« پیش بینی که خیلی سخت است. اما اگر جدول لیگ‌های سال گذشته را بررسی کنید متوجه می‌شوید که همواره ذوب‌آهن یکی از تیم‌های بالای جدول بوده است. امسال هم نمی‌خواهیم در رده‌بندی کلی سقوط داشته باشیم و برای اینکه بهترین جایگاه را از آن خود کنیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.»


مهاجم ذوب‌آهن در مورد اینکه خیلی‌‌ها پرسپولیس را قهرمان این دور از رقابت‌های لیگ برتر می ‌دانند گفت:« این تصور با توجه به فاصله امتیازی که پرسپولیس با سایر تیم‌ها ایجاد کرده‌ به وجود آمده‌است. شاید در ظاهر اینگونه باشد اما 10 هفته از رقابت‌های لیگ باقی مانده و در این هفته‌‌ها هزار اتفاق می‌تواند بیفتد.»


وی در ادامه در خصوص گلزنی‌اش در هفته‌های اخیر گفت:« خیلی خوشحالم در این چند هفته توانستم با گلزنی ام بیشتر به تیم کمک کنم. البته گل های من حاصل کار دسته جمعی است و من فقط زحمات آنان را تکمیل می‌کنم.»


تبریزی در مورد بازی مقابل نماینده کشور هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت:«لیگ قهرمانان آسیا برای ذوب‌آهن ناشناخته نیست و اگر بروید نتایج تیم های ایرانی در این رقابت‌‌‌ها را بررسی کنید حتما به این نتیجه می‌رسید که ما به لحاظ امتیاز‌گیری در این بازی‌ها در بین تیم‌های ایرانی رکوردار هستیم .می‌توانیم نماینده هند را ببریم. از هواداران ذوب‌آهن می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و ما را در این بازی تنها نگذارند و کمک کنند تا راح‌تر حریف هندی خود را شکست دهیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته