دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1396 - 13:39
سرپرست اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی باید تجلی‌ دانشگاه اسلامی به معنای واقعی باشد

سرپرست اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید تجلی‌ دانشگاه اسلامی به معنای واقعی باشد
کد خبر : 251946

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا شیخ‌عطار در مراسم مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور بین‌المل دانشگاه آزاد، گفت: برای بنده افتخاری است که این مسئولیت را پذیرفته‌ام. ماموریتی که مقام معظم رهبری به دکتر ولایتی و مجموعه این دانشگاه واگذار کرده‌اند، در حد کار معمول اداری نیست، بلکه قرار است این دانشگاه تجلی‌ دانشگاه اسلامی به معنای واقعی باشد و فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد چنین ویژگی‌هایی داشته باشد.


وی با تشکر از مدیر کل سابق امور بین‌الملل دانشگاه آزاد گفت: امیدواریم بتوانیم کارهای خوب ایشان را ادامه دهیم و به سیاست‌های دکتر ولایتی و دکتر رهبر به خوبی عمل کنیم.


سرپرست اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دکتر ولایتی در مورد ایران یک تئوری دارند و می‌گفتند مفهوم ایران دو نوع است یک ایران جغرافیایی و یک ایران فرهنگی که از ایران جغرافیایی هم فراتر است. آرزوی ایشان این بود که ایران فرهنگی احیا شود و به گمانم نگاه ایشان به فعالیت‌های برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای همین نگاه و تئوری است.


شیخ‌عطار مطالعه درست، تصمیم‌گیری علمی و اقدام شجاعانه را سه مولفه مهم کار در حوزه بین‌الملل عنوان کرد و گفت: برای این سه اقدام نیاز به یک کار تیمی درست داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته