دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1394 - 16:08
در نامه‌ای به فروغی صورت گرفت؛

قدردانی میرزاده از برگزاری موفق کنفرانس آسایهل در واحد اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به دکتر احمد فروغی‌ابری رئیس واحد اصفهان، از تلاش‌های صورت گرفته در امر برگزاری موفق کنفرانس بین‌المللی آسایهل 2015 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) قدردانی کرد.
کد خبر : 24856

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حمید میرزاده در این نامه با توجه به تلاش‌ تمامی کارکنان متعهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، برگزاری موفقیت‌آمیز کنفرانس بین‌المللی آسایهل 2015 را نشان از اقتدار و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ارج نهادن به این تلاش‌ها، برای دکتر فروغی و همکاران وی توفیقات روزافزون را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسألت کرده است.


به گزارش آنا، کنفرانس بین المللی آسایهل 2015 (انجمن مؤسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا) با حضور رؤسای بیش از 90 دانشگاه از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا و اقیانوسیه و صدها میهمان از واحدهای دانشگاهی کشور و سازمان مرکزی دانشگاه به مدت 2 روز از دوم تا سوم خرداد گذشته به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.


در این کنفرانس مهم ده‌ها تفاهم‌نامه میان دانشگاه‌های داخل و دانشگاه‌هایی از اروپا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا به منظور گسترش همکاری‌های مشترک به امضاء طرفین رسید و در جلسه هیأت امنای آسایهل که در اصفهان برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی از سال 2016 به عنوان رئیس این انجمن برگزیده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته