دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1393 - 17:25

مرکز تحقیقات، ارزیابی و سنجش سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین افتتاح شد

مرکز تحقیقات، ارزیابی و سنجش سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.
کد خبر : 2478

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم بهره برداری از مرکز تحقیقات، ارزیابی و سنجش سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین همزمان با افتتاح و رونمایی از دستاوردهای جدید حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر باقر لاریجانی قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.


در این مراسم دکتر عباس شمسی رئیس واحد خمین گفت: این مرکز در 15 حوزه سلامت فعالیت خود را شروع می‌کند و با توجه به پتانسیل موجود در واحد خمین، در شروع بنا داریم در حوزه تحقیقات دیابت، سنجش بینایی و روانشناسی مثبت‌نگر کار را آغاز کنیم و در مراحل بعدی سایر محورها را راه‌اندازی خواهیم کرد.


این مراسم در ساختمان مرکز تحقیقات، ارزیابی و سنجش سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین واقع در شهرک دانشگاهی این واحد و مراسم افتتاح و رونمایی از دستاوردهای جدید حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در محل بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دهه مبارک فجر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته