دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رادیو ایران برگزار می‌کند؛

دومین دوره مسابقه برنامه‌سازی جایزه استاد نوری

دومین دوره مسابقه برنامه‌سازی رادیو ایران با عنوان «جایزه استاد امیر نوری» برگزار می‌شود.
کد خبر : 246363

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا به نقل از شبکه رادیویی، یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت: دومین دوره مسابقه برنامه‌سازی رادیو ایران «جایزه استاد امیرنوری» در رشته‌های «مستند یا مستند داستانی حداکثر 30 دقیقه»، «برنامه کوتاه با موضوعات مختلف، حداقل 3 دقیقه»، «گزارش خبری»، «پوشش خبری یک رویداد حداکثر 10 دقیقه»برنامه «خلاقانه» براساس خلاقیت در انتخاب موضوع و نحوه پرداخت، اجرا و قالب حداکثر 30 دقیقه، «تعاملی» برنامه‌هایی که با شیوه‌های نو و خلاق و یا با به کارگیری رسانه‌های جدید و اجتماعی به تعامل با شنوندگان می‌پردازند.


وی افزود: انتخاب حداکثر 60 دقیقه از برنامه مورد نظر در تدوین مجدد، «آنونس» خدمات اجتماعی (CSA) و PSA موارد تبلیغی و آگهی در خصوص موضوعی که مورد علاقه عمومی است.( مانند کتابخوانی، آسیب های اجتماعی و رعایت قانون،... ) حداکثر 90 ثانیه برگزار می‌شود.


گودرزی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه برنامه‌سازان رادیو ایران است و هر برنامه‌ساز می‌تواند در هر بخش، دو برنامه ارسال کند، تصریح کرد: در بخش (CSA) و(PSA) برای ارسال اثر محدودیت وجود ندارد و موضوع برنامه ها آزاد است. در هر بخش یک اثر برگزیده معرفی می‌شود.


وی ادامه داد: برنامه‌سازان می‌توانند برنامه‌های خود را تا 30 دی ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.


گودرزی خاطرنشان کرد: آیین پایانی و اهدای جوایز مسابقه چهارم اردیبهشت 1397همزمان با روز رادیو برگزار خواهد شد.


گفتنی است؛ استاد امیر نوری از برجسته‌ترین گویندگان و ادیبان رادیو است که آثار برجسته ادبیات فارسی را سالها در رادیو خوانده و برنامه های بی شماری را اجرا کرده است. صدای بیادماندنی و معیار وی در جاهای مختلفی استفاده شده است. از جمله خوانش شعر مولانا در ماه مبارک رمضان « این دهان بستی دهانی باز شد....»


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته