دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخواست میلیونی برای خرید بلیت‌های جام‌جهانی

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد درخواست میلیونی برای خرید بلیت‌های جام جهانی 2018 روسیه دریافت کرده است.
کد خبر : 245760

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی خبرگزاری آنا از TASS، در دومین دوره از فروش بلیت‌های جام جهانی 2018روسیه بیش از3.2 میلیون درخواست بلیت ثبت شده است. از پنجم دسامبر دوره دوم فروش بلیت‌های جام جهانی 2018 آغاز شده است.


فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از دو میلیون و 300 هزار درخواست بلیت از پنجم دسامبر داشتیم. بیشتر این درخواست‌ها از کشور روسیه و بعد از آن از کشورهای آرژانتین ، مکزیک، پرو، برزیل، کلمبیا، آمریکا ، ‌اسپانیا، آلمان، مصر و چین بوده‌اند. فیفا همچنین تعدادی بلیت را به افراد معلول اختصاص داد که با توجه به گنجایش صندلی‌ها برای این افراد تهیه شده‌اند.


در دور اول فروش بلیت‌ها 742 هزار و 760 بلیت واگذار شدند. با درخواست دولت روسیه تمام افرادی که قصد تماشای بازی‌های جام جهانی2018 را دارند باید Fan – ID دریافت کنند و مدارک لازم برای هواداران را داشته باشد. از هواداران خواسته شد تا هر چه‌ سریع‌تر برای گرفتن این ID کارت درخواست دهند. آنها باید ابتدا تایید خرید بلیت را دریافت کنند.


در روز یکم دسامبر مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه در کاخ کرملین برگزار شد. 32 تیم حاضر در جام جهانی در هشت گروه تقسیم شدند. روسیه 11 شهر را برای میزبانی جام جهانی انتخاب کرده است که عبارتند از مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، کازان، سارانسک، کالینینگراد، ولگوگراد، روستوف اون دون، نیژی نووگورود، یکاترینبورگ و سامارا.


مسابقات جام جهانی 2018 از 14 ژوئن تا 15 جولای در12 استادیوم مختلف برگزار می‌شود. دو استادیوم در پایتخت روسیه هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته