دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برانکو ایوانکوویچ:

گل دوم را می‌زدیم حریف ناک‌اوت می‌‌شد/ بازیکنان پرسپولیس خسته هستند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در نیمه دوم چند موقعیت خطرناک داشتیم اما تیم میزبان با تعصب بازی کرد و جنگید. اگر گل دوم را می‌زدیم تیم حریف ناک اوت می‌شد.
کد خبر : 245054

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: «بین دو نیمه به بازیکنان گفتم باید به دنبال گل دوم باشند چند موقعیت خطرناک هم داشتیم اما خوب تیم میزبان با تعصب بازی کرد و جنگید. اگر گل دوم را می‌زدیم تیم حریف ناک اوت می‌شد.»


سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «بازیکنان خوب و نیمکت خوبی داریم. امروز هم 4 بازیکن ما یعنی امیری، ماهینی، طارمی و نوراللهی بازی نکردند. ما به اندازه کافی بازیکن خوب داریم و می‌خواهیم جایگاهی که داریم را حفظ کنیم.»


وی با اشاره به اینکه نفت قبل از بازی با ما 10 روز استراحت داشت،‌گفت: «آنها 10 روز استراحت کردند ما 4 روز. الان هم باید 5 روز دیگر بازی کنیم. این امکان وجود ندارد که بچه‌ها را بازگردانیم و توانایی فیزیکی آنها را تحت فشار قرار دهیم. نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. همه می‌دانند در سخت‌ترین موقعیت قرار داریم.»


برانکو عنوان کرد: «باید به فولادی‌ها تبریک بگویم. آنها تیم هجومی بودند و شانس خوبی ایجاد نکردند اما به هر حال در بازی ما را تهدید می‌کردند. باید بپذیریم که بازیکنان ما خسته هستند و سخت‌ترین برنامه‌ها را داریم. فولاد تیم سوم جدول است و رقیب سختی بود. در دقایق آخر گل خوردیم که این مسائل در فوتبال طبیعی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته