دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر عنوان کرد:

گام‌های عملی درحوزه پژوهش‌های کاربردی با موضوع‌شناسی مناسب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر عنوان کرد که باید با موضوع‌شناسی مناسب گام‌های عملی درحوزه پژوهش‌های کاربردی داشته باشیم .
کد خبر : 244079

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر نادر اسدی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه گفت: با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری حوزه اقتصاد مقاومتی در جامعه هنوز مورد غفلت قرار گرفته است.


این مسئول به تلاش جدی در راستای حمایت از تولید داخلی و بومی سازی محصولات با ارتقاء کمی و کیفی در تولیدات تأکید کرد و اظهار امیدواری کرد با موضوع شناسی مناسب بتوانیم در حوزه پژوهش های کاربردی گامهای عملی برداریم.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تلاش کرده در جهت محقق کردن اقتصاد مقاومتی در حوزه دانشگاهی اقدامات مضاعفی را انجام دهد و خوشبختانه در این راستا اولین تینر بومی با نام تینر سبز با فناوری جدید و بومی شده از سوی پژوهشگران این دانشگاه با تأیید از مراکز ذی ربط در شرف افتتاح و تولید انبوه می باشد که امیدواریم با تداوم این فعالیتها شاهد به ثمر رسیدن اهداف اشتغالزایی این طرح برای فارغ التحصیلان دانشگاهی باشیم.


اسدی راه اندازی مرکز رشد و واحدهای فناور را در این دانشگاه یک اقدام اساسی در حمایت از فعالان پژوهشی و تبدیل ایده های انها به تولید انبوه عنوان کرد و افزود: اکنون دوازده واحد فناور در رشته های مختلف در این دانشگاه فعال است.


این مقام مسئول افزود: این دانشگاه آمادگی دارد ایده های اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلانی که ایده و طرح آنها دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد اماده سرمایه گذاری مشترک فراهم کردن مکان لازم برای تولید محصول آنهاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته