دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1394 - 16:16
در بازدید هیئت بازرسی وزارت بهداشت عنوان شد

آزمایشگاه‌های واحد بناب، مجهزترین آزمایشگاه‌های منطقه آذربایجان شرقی

هیئت بازرسی پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بازدید کردند.
کد خبر : 24264

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیئت بازرسی پرستاری متشکل از دکتر حبیب زاده نماینده شورای گسترش رشته‌های علوم پزشکی در استان آذربایجان غربی، دکتر صالح سلیمی نماینده دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، دکتر مریم رسولی عضو بورد تخصصی رشته پرستاری وزارت بهداشت و درمان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مرادی کارشناس وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، از واحد بناب بازدید به عمل آورده و وضعیت رشته پرستاری این واحد را مورد ارزیابی قرار دادند.


این هیئت از فضاهای آموزشی، پژوهشی، کتابخانه دیجیتال، امکانات آزمایشگاهی و تجهیزاتی رشته پرستاری و بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی شهرستان بازدید کرده و در جلسات جداگانه‌ای با هیئت رئیسه واحد، اعضای هیئت علمی و نمایندگان دانشجویان رشته پرستاری درباره وضعیت رشته پرستاری این واحد به بحث و گفتگو پرداختند.


هیئت بازرسی رشته پرستاری، آزمایشگاه‌ها، امکانات و زیرساخت‌های واحد بناب را بسیار مناسب و کافی دانسته و به ویژه آزمایشگاه‌های واحد را از مجهزترین آزمایشگاه های منطقه عنوان کردند.


این هیئت پس از بازدید، با هیئت رئیسه واحد بناب تشکیل جلسه داده و با تشکر از فعالیت‌های انجام شده و تاکید بر وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای واحد، راهکارهایی از جمله استقرار گروه پرستاری در ساختمان مجزای آموزشی و جذب اعضای جدید هیئت علمی را ارائه دادند.


سرپرست واحد بناب دکتر احمد امیری نیز با تشکر از حضور این هیئت، بر توسعه رشته‌های پرستاری و مامایی و ارائه خدمات و همکاری مناسب‌تر بخش دولتی به ویژه خدمات بیمارستانی تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته