دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 11:11

بیت المقدس پایتخت صف‌بندی مظلومان مقابل زورگویان است

بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر اعلام کرد: بیت المقدس پایتخت صف بندی مظلومان مقابل زورگویان است و این گونه اقدامات نخواهد توانست مسئله اول جهان اسلام را در ذهن بیدار ملت‌­های مسلمان کمرنگ کند.
کد خبر : 240664

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بیانیه بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر که در مورد به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط دولت آمریکا آمده است: بار دیگر دست­های چدنی از زیر دستکش ­های مخملی بیرون آمد تا نشانه­ ای باشد برای آنان که فکر میکنند دشمن شماره یک اسلام دست از دشمنی خواهد کشید.


اعلام به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی از سوی رئیس جمهور آمریکا نشانی دیگر است که دولت آمریکا به هیچ کدام از معاهدات و اصول بین المللی متعهد نیست و نخواهد بود.


امروز قدس شریف تنها پایتخت پاره تن اسلام نیست، قدس پایتخت مبارزه مستضعفین با مستکبرین است، بیت المقدس پایتخت صف بندی مظلومان در مقابل زورگویان است و این گونه اقدامات نخواهد توانست مسئله اول جهان اسلام را در ذهن بیدار ملت­های مسلمان کمرنگ کند. به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی کشور میانجی مذاکرات به اصطلاح صلح نشان از آن دارد که تصمیم ­ها و اقدامات صادره از کاخ سفید از مکانی در همین خاورمیانه اتخاذ میشود و دولت و رئیس جمهور آمریکا مجری بی قید و شرط دستورات صهیونیست­ های مقیم تل­ آویو هستند.


صد البته امروز امت اسلام بیدارتر و هوشیارتر از همیشه در مقابل دشمنی دشمان خواهد ایستاد و اعتراضات روزهای گذشته به این تصمیم نابخردانه رئیس جمهور آمریکا نشان از آن دارد که ملت­های مسلمان این حیله جدید رژیم کودک کش صهیونیستی را به خوبی شناخته است و در مقابل آن آرام نخواهد نشست و ایستادگی خواهد کرد و ان‌شاءالله این اقدامات مقدمه ای خواهد بود برای پایان عمر این رژیم جعلی تا 25 سال آینده، چرا که مسمانان در برابر ظلم و کفر پیروز خواهند شد و مستضعفین حاکمان زمین خواهند شد و این وعده تخلف ناپذیر پروردگار رحمان است آنجا که میفرمایند "وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ".


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته