دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
منتظر یک ریلیتی شو جذاب باشید؛

«فاز» به شبکه دو می آید / اولین مستند مسابقه ویژه نوجوانان آماده پخش شد

«فاز» عنوان تازه‌ترین برنامه تلویزیونی ویژه نوجوانان در قالب مستند مسابقه (ریلیتی شو) است که طی ماه‌های اخیر برای پخش از شبکه دوم سیما آماده شده و قرار است در زمستان 96 به روی آنتن برود.
کد خبر : 240324

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در جریان مسابقه فاز 28 نوجوان دختر و پسر در گروه های مجزا طی هفت فاز در مراحل جذاب برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می پردازند و در این مسیر باید از استعدادها، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک بگیرند و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند.


در پایان این مسابقه برگزیدگان نشان «فرزند ایران زمین» را از آن خود و جایزه یکصد میلیون تومانی این مسابقه را در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده دریافت می کنند.


تاکنون بخشهای زیادی از این پروژه در مجموعه باغ کتاب تهران تصویر برداری شده است و مراحل پایانی مسابقه همزمان با پخش تصویربرداری خواهد شد که رای و نظر بینندگان برنامه نیز در نتیجه مسابقه موثر خواهد بود.



«فاز» (فرزند ایران زمین) سعی می کند به همه نشان دهد تنها شاگرد اول بودن و اطلاعات عمومی بالا ملاک برگزیده بودن نوجوانان نیست و توانایی انجام یک فعالیت اجتماعی در قالب کارگروهی در رشد و ارتقای شخصیت نوجوان موثرتر و مهم تر است.


علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می توانند صفحات فاز را در شبکه های اجتماعی با نشانی @faazz_show پیگیری کنند.


«فاز» به همت «مرکز اوج کودک و نوجوان»، تهیه کنندگی احسان کاوه و سردبیری میلاد دخانچی تولید شده و به زودی از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته